środa, 20 stycznia 2016

Rama Smaż jak Szef kuchni


Dziś po długiej przerwie przyszła pora na recenzje Rama Smaż jak Szef Kuchni. Otrzymałam do testowania Ramę Smaż jak Szef Kuchni dzięki uprzejmości Talk Marketing.





Paczka,którą otrzymałam do testowania zawierała:
-6 buteleczek Ramy Smaż jak Szef Kuchni o smaku klasycznym
-12 ulotek informacyjnych
-przewodnik Talk Agenta

Rama Smaż jak Szef Kuchni to unikalny miks olejów przeznaczonych do smażenia mięs, ryb i warzyw. Inspiracją do stworzenia nowego produktu byli szefowie kuchni, którzy by wydobyć z potrawy doskonały smak mieszają różne tłuszcze. Potrawy smażone na Ramie Smaż jak Szef Kuchni chłoną mniej tłuszczu podczas smażenia dzięki czemu mają mniej kalorii i doskonale smakują.

Rama Smaż jak Szef kuchni dostępna jest w 3 wariantach:
1. Klasyczny
2. Maślany smak
3. Z oliwą z oliwek 

Rama klasyczna czyli ta, którą dostałam do testowania , to miks olejów rzepakowego i słonecznikowego. 
- Zawiera witaminy A i D
- kwasy Omega 3 i 6
- dostępna w opakowaniach 500 ml  i 750 ml
- przeznaczona do smażenia mięs, ryb i warzyw .

Na opakowaniu są zapewnienia:
- nie pryska
- można podgrzewać do wysokich temperatur
- nie pali się tak szybko jak inne tłuszcze
- prosta w użyciu i dozowaniu
- bąbelki informują nas czy tłuszcz jest gotowy do smażenia

SPOSÓB UŻYCIA

Na rozgrzaną patelnię wlej Ramę "Smaż jak szef kuchni". Gdy znikną bąbelki osiągnąłeś idealną temperaturę do smażenia.

SKŁAD:


Przechowywanie
Przechowywać w temperaturze od +2°C do +20°C, a po otwarciu w lodówce

Cena produktu: 
6,99 zł / 500 ml

Moja opinia:
Paczka którą otrzymałam była pięknie zapakowana, a w niej znajdowało się 6 opakowań produktu Rama Smaż jak Szef kuchni - 1 opakowanie dla mnie, pozostałe dla znajomych i bliskich. Bardzo spodobało mi się to, że otrzymałam do podarowania znajomym pięć opakowań. Buteleczka bardzo poręczna, mieści w sobie 500 ml. Z boku butelki jest skala która informuje nas o tym ile produktu jeszcze zostało. Rama smaż jak szef kuchni jest dość wydajna, ma fajną konsystencje emulsji. Potrawy smażone na tym produkcie mają przyjemny smak. Podczas smażenia produkt nie pali się, nie pryska poza patelnię. Potrawy smażone smakują doskonale i nie ociekają tłuszczem. Moim zdaniem, produkt godny polecenia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.