środa, 29 sierpnia 2012

BeBeauty - Drobnoziarnisty peeling oczyszczająco - wygładzający


Dziś opowiem wam o kolejnym kosmetyku jakim jest drobnoziarnisty peeling do twarzy BeBeauty, dostępny w sieci Biedronka.










Opis producenta:
Drobnoziarnisty peeling do twarzy przeznaczony dla osób w każdym wieku, do każdego typu cery. Zawiera minerały morskie oraz mikrodrobinki złuszczające, które usuwając martwe komórki naskórka rewelacyjnie oczyszczają, wygładzają i niwelują wszelkie niedoskonałości cery. Dodatkowo wyciąg z płatków róży francuskiej działa kojąco i w widoczny sposób odmładza skórę, a także łagodzi podrażnienia.


Skład:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Polyethylene, Glycerin, PVM/MA Decadiene Crosspolymer, Butylene Glycol, Rosa Galica Flower Extract, Silica Sea Salt, Lactose, Cellulose, Hydroxypropyl Methylcellulose, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate,Panthenol, Allantoin, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, CI 42090.



Moja opinia:
Peeling kupiłam jakiś czas temu i jestem bardzo zadowolona. Jest to kosmetyk, który ma swój odpowiednik w  ofercie marki Dax Cosmetisc. Różnica polega tylko na cenie. Peeling BeBeauty, produkowany jest  specjalnie dla sieci sklepów Biedronka a do tego jest dużo tańszy. Tubka jest prosta, praktyczne zamykanie na zatrzask. Peeling jest świetny. Przede wszystkim jest bardzo wydajny.  Używam go i używam. Konsystencja dość gęsta, przypominająca żel do mycia twarzy a nie peeling. Dobrze rozprowadza się po twarzy. Peeling posiada bardzo dużo delikatnych drobinek ścierających. Drobinki w żaden sposób nie podrażniają skóry. W kontakcie z wilgotną skórą i podczas masowania w ogóle się nie rozpuszczają, co dla mnie jest plusem. Peeling nie spływa z twarzy, trzeba go spłukać, aby go usunąć. Naprawdę porządnie ściera naskórek.  Skóra jest po nim  bardzo gładka  i miła w dotyku, odświeżona. Kosmetyk przyjemnie i świeżo pachnie - mi bardzo ten zapach się podoba. Moim zdaniem warto go kupić.
Pojemność to 50 ml.  za około 5 zł

Testowałyście ten peeling? Jak sprawdził się u Was? Jakie są Wasze ulubione peelingi? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.