sobota, 22 grudnia 2012

Mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci z proteinami jedwabiu BingoSpa


Dziś przyszła kolej na recenzję Mandarynkowej kąpieli do skórek i paznokci z proteinami jedwabiu, którą otrzymałam od BingoSpa.




Od producenta
Mandarynkowa kąpiel BingoSpa dogłębnie zmiękcza zrogowaciały naskórek wokół paznokci ułatwiając przeprowadzenie kolejnych etapów manicure. Proteiny jedwabiu intensywnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają płytkę paznokcia czyniąc go jednocześnie podatnym na zabiegi. Regularne stosowanie kąpieli BingoSpa zapewnia paznokciom zdrowy wygląd i wspaniały połysk.

Sposób użycia:
W miseczce rozpuścić 1 łyżeczkę preparatu w 100 ml ciepłej wody, moczyć paznokcie przez ok. 5 min.

Moja opinia:
Mandarynkowa kąpiel od BingoSpa ma postać proszku w dużym, okrągłym, plastikowym pudełeczku.  

Proszek rozpuszcza się dość szybko, barwiąc wodę na mocno pomarańczowy kolor. Podczas moczenia ma się wrażenie śliskości, bardzo fajne uczucie. Pudełeczko to jest dodatkowo zabezpieczony plastikową nakładką. Proszek pachnie przepięknie - mandarynką, Skórki po takiej kąpieli są znacznie bardziej miękkie, ale byłyby tak samo miękkie po moczeniu w zwykłej wodzie. Natomiast po moczeniu paznokcie są ładne i błyszczące, ale jest to krótkotrwały efekt. Produkt jest wydajny. Używałam tego produktu i według mnie to nie zrobił na mnie wrażenia, kąpiel wpłynęła obojętnie na moje paznokcie.
Kosztuje 14zł. za 300g. i można ją kupić Tutaj


A Wy co o tym produkcie myślicie? Czekam na komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.