wtorek, 17 lipca 2018

Kapsułki Vizir

W zeszłym tygodniu kurier przywiózł mi paczkę z portalu TRND.



Zapisałam się na stronie https://www.trnd.com/pl/ i dzięki temu zostałam wybrana do przetestowania nowych kapsułek piorących Vizir.

Paczka ta zawierała zestaw startowy kapsułek piorących Vizir. Każdy uczestnik wybrany do tej akcji otrzymał pełnowartościowe opakowanie kapsułek, oraz 20 sztuk pojedynczych kapsułek Vizir do rozdania dla najbliższych,

                                     
ulotki

notatnik do rozmów tzw. badanie opinii

                         
oraz przewodnik projektu


Zapraszam na stonę https://www.trnd.com/pl/ , gdzie zaczną się zapisy do kolejnej kampanii. Ambasadorzy teraz będą mieli możliwość testowania różnych produktów. Akcje te są przeznaczone tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Polecam więc rejestrację, gdyż jest darmowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.