niedziela, 21 października 2012

Garnier, Podstawa Pielęgnacji, Żel

Dziś postanowiłam wam zdać recenzje na temat żelu, który dawno temu kupiłam a jest to Garnier, Podstawa Pielęgnacji, Żel oczyszczający do cery normalnej i mieszane.





Skład: 
Aqua/Water, Lauryl Betaine, Peg-8, Sodium Laureth Sulfate, Hamamelis Virginiana/Witch Hazel Extract, Mentha Piperita/Peppermint Leaf Extract, Panthenol, Salicylic Acid, Tocopheryl Acetate, Vitis Vinifera/Grape fruit Extract, Citric Acid, Hexylene Glycol, Menthoxypropanediol, Peg-120 Methyl Glucose Dioleate, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Sodium Cocoamphoacetate, Tetrasodium Edta, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool

Opis produktu:



Żel kupiłam, gdyż chciałam spróbować, ponieważ  od kilku lat używam produktów marki Garnier, i jestem z nich bardzo zadowolona. Jednak szybko go odstawiłam. Początkowo byłam z niego zadowolona, lecz po czasie zaczęły mi wyskakiwać na twarzy wypryski.  Zmieniłam żel i wszystko wróciło do poprzedniego stanu. I gdyby nie to, że zaczęły mi wyskakiwać na twarzy wypryski, to żel byłby całkiem fajny.   Bardzo dobrze się pieni, ma delikatny  zapach.  Ma bardzo wygodną buteleczkę z pompką. Nie jestem zadowolona z tego żelu, ten żel nie jest dla mnie. Nie kupię go więcej i nie polecam.



1 komentarz:

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.