czwartek, 25 października 2012


Witajcie :)
Dziś znowu odwiedził mnie listonosz. W ramach współpracy dotarła do mnie przesyłka od Bingo Spa.

Dwa z produktów wybrałam sama, a trzeci był dla mnie niespodzianką.
Mój wybór padł na :
-Maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym
                                 
(Przepraszam, że zdjęcia ściągnięte z internetu, ale mam mały problem z aparatem. Postaram się to jak najszybciej naprawić.)

-Mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci z proteinami jedwabiu
                                            

Niespodzianką natomiast okazał się:
- Balsam kokosowy do dłoni,
                                      


Recenzję zdam Wam po kilku dniach stosowania kosmetyków, kiedy zobaczę jak działają.


Zapraszam na stronę internetową BingoSpa

A co tam u Was słychać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.