sobota, 9 lutego 2013

Migdałowa kostka do twarzy



Dzisiaj chcę się z Wami podzielić recenzją Migdałowej kostki do twarzy, którą kupiłam w sklepie internetowym z naturalnymi kosmetykami Flax  Tu







Krótki opis 

  


Skład:

  



Mydełko Migdałowa kostka do twarzy polecane jest osobą posiadającym cerę tłustą lub mieszaną. Używam tego mydełka codziennie. Myję nim nie tylko twarz, ale także i ciało i ciągle mam dużą kostkę.

Usuwa cały tłuszcz z twarzy, z którym zawsze miałam problem. Po użyciu tego mydła moja twarz już tak się nie świeci. Skóra robi się miękka, gładka, wygląda zdrowo i nie jest przesuszona. Mydło okazuje się być dobre do twarzy, ponieważ większości mydeł nie powinno się używać do twarzy. Nie wysusza, nie podrażnia. Nie zauważyłam zmniejszenia trądziku, jak mnie obsypywało tak nadal obsypuje, ale za to dość szybko znika zaczerwienienia. Dobrze oczyszcza i łagodzi. Pieni się dobrze. Dla mnie pachnie tak nijak, bo nie umiem określić tego zapachu.
Kostka to 100g mydła i kosztuje 22,95 zł. Jestem zadowolona z działania tej kosteczki i ciekawią mnie inne naturalne mydła tej firmy? Jeżeli interesują Was inne mydełka tej marki to odsyłam na stronę sklepy TU, gdzie można przeczytać dokładne opisy mydełek, a także dokonać zakupu.
 


Znacie tej firmy mydełka i co o nich sądzicie? Czekam na wasze opinie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.