sobota, 23 lutego 2013

Maska kompres 4D intensywne nawilżenie i dotlenienie


Dzisiaj przedstawię Wam recenzję maski kompres 4D intensywne nawilżenie i dotlenienie firmy Dermo Pharma


                



Oto co pisze producent:

                              


Składniki:

                                 



Maska - kompres 4D posiada delikatny, miły zapach i lepką konsystencję . Wykonana jest z jakiejś tkaniny, który nie ulega zniszczeniu podczas użycia.
                                     
Bardzo dobrze jest nasączona składnikami aktywnymi, nie wysycha zbyt szybko.Po nałożeniu maska dobrze przylega do twarzy, nie odpada. 
Maskę trzymałam na twarzy przez około 10 minut, gdyż po krótkim czasie poczułam pieczenie na policzkach, dlatego szybko zdjęłam z twarzy. Po zdjęciu maski z twarzy zmyłam płyn, który pozostał. Po dokładnym oczyszczeniu twarzy uczucie pieczenia minęło a skóra wokół policzków była lekko zaczerwieniona. Zaczerwienienie jednak szybko znikło. Nie wiem jak by ta maska wpłynęła na moją skórę twarzy gdybym trzymała ją jak kazał producent 20 minut. Wystraszyłam się aby nie dostać jakiegoś uczulenia i zrezygnowałam z kontynuowania testu. Więcej nie mogę nic powiedzieć o jej efektach. Ja po tych 10 minutach nie zauważyłam żadnych innych efektów oprócz zaczerwienienia skóry. Każda skóra jest inna, dlatego niekoniecznie ta maska musi wywołać podrażnienia skóry u innych osób stosujących ten produkt. Ja go na pewno więcej nie kupie. Natomiast jeśli jest ktoś kto chce więcej poczytać o tej firmie to zapraszam Was na stronę Dermo Pharma TUTAJ
Oraz na ich fanpage na FB TUTAJ


A Wy co sądzicie o tej masce?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.