niedziela, 29 września 2013

Szampon borowinowy i 5 ziół BingoSpa

Dzisiaj recenzja szamponu borowinowy i 5 ziół otrzymanego w ramach współpracy z BingoSpa 


Opis producenta:
Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobraną kompozycję pięciu naturalnych ekstraktów  ziołowych:
z rumianku,
arniki,
bluszczu,
nagietka
jasnoty białej.
Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.
Doskonały rezultat:
skutecznie oczyszczone włosy i skóra głowy,
odświeżone i puszyste włosy włosy lekkie i pełne życia

Skład:


Moja opinia:
Opakowanie to plastikowa butelka w której umieszczony jest szampon. Butelka jest przeźroczysta dzięki czemu możemy kontrolować ile jeszcze szamponu nam zostało w środku. Butelka ma pojemność 300 ml  i jest zakończona aluminiową zakrętką. Minusem tego kosmetyku jest brak dozownika oraz etykieta na której umieszczone są informacje o produkcie. Etykieta jest wykonana z nietrwałego papieru, która strasznie się brudzi podczas kontaktu z wodą. Brak dozownika natomiast powoduje, że nie udaje mi się wlać odpowiednią ilość szamponu na rękę. Zawsze muszę coś rozlać, gdyż otwór w butelce jest dość duży. Jest to niewygodne podczas mycia włosów. Szampon ma bardzo gęstą konsystencję, jest przeźroczysty barwy czerwonej. Ma delikatny ziołowy zapach, który pozostaje po umyciu włosów jeszcze jakiś czas. Dobrze się pieni, jest zatem bardzo wydajny. Po umyciu włosy są delikatne i miękkie w dotyku. Nie puszą się i nie elektryzują się. Szampon nie podrażnia skóry głowy i dobrze oczyszcza. Cena to ok. 10 zł. za 300ml. Serdecznie polecam


Zapraszam do zapoznania się z całym asortymentem sklepu BingoSpa na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie. 



1 komentarz:

  1. ja nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku do włosów z bingo. fajnie, że jesteś zadowolona z szamponu

    OdpowiedzUsuń

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.