poniedziałek, 16 września 2013

Jedwab do ciała BingoSpa

Witam wszystkich

Na początek chciałabym bardzo przeprosić że dawno nic nie wstawiałam, ale powód był jeden brak czasu. W ostatnich czasie mam dużo na głowie i ciężko coś mi napisać. Postaram się jednak nadrobić zaległości i częściej wstawiać jakieś recenzje. Dziś pragnęłabym Wam przedstawić recenzje jednego z kosmetyków jaki otrzymałam w przesyłce od BingoSpa, a mianowicie jest to Jedwab do ciała.



Ale na początek trochę informacji. Jest to moja druga współpraca z tą firmą i dlatego niezmiernie się cieszę że mogę znowu wypróbować kosmetyki tej firmy. Każda blogerka, która zgłosiła się do testów, otrzymuje od firmy listę produktów. Z tej listy miałam do wyboru 3 kosmetyki, ale pod warunkiem, że ich kwota nie przekroczy 40 zł. 
Z listy przysłanej przez BingoSPA ja wybrałam:
1. Kolagenowe serum do mycia twarzy
2. Jedwab do ciała  
3. Szampon borowinowy  5 ziół 
          
                              

Zapraszam na stronę internetową BingoSpa gdzie na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie.

A teraz o produkcie jaki pragnę Wam dziś opowiedzieć, a jest nim  Jedwab do ciała BingoSpa





Opis producenta:
Lekki, szybko wchłaniający się jedwab do ciała BingoSpa, dzięki wyjątkowym właściwościom protein jedwabiu, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd oraz na długo pozostawia ją subtelnie pachnącą.

 Skład:


Sposób użycia:



Moja opinia:
Kosmetyk umieszczony jest w bardzo poręcznej, plastikowej butelce z nakrętką aluminiową. Jedyną wadą tego opakowania  jest brak dozownika, co sprawia, że wydostanie tego kosmetyku z tej butelki jest bardzo niewygodne. Konsystencja jest nie lejąca się, gęsta, kremowa, dobrze się rozsmarowuje. Wchłania się szybko, bardzo dobrze nawilża skórę. Nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Skóra po użyciu jest od razu gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Nie wysusza skóry. Przyjemny zapach, długo utrzymuje się na ciele. Kosztuje zaledwie 12zł za 300 ml.

Więcej produktów tej firmy znajdziecie  tutaj: BingoSpa

Bardzo dziękuję firmie BingoSpa za możliwość testowania kosmetyków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.