niedziela, 13 lipca 2014

Witajcie

W tym tygodniu zawitał do mnie kurier, który przyniósł mi paczkę w której znajdowały się kosmetyki. Dostałam ją dzięki serwisowi Rekomenduj.to jako Ambasadorka Le Petit Marseillais z czego się bardzo ucieszyłam.


Kiedy otworzyłam paczkę zobaczyłam piękne opakowanie. Kosmetyki te zostały zapakowane w piękne karbowane pudełeczko w kolorze białym, ozdobione zieloną wstążeczką. Na środku pudełeczka zostało umieszczone logo Le Petit Marseillais.
Całe opakowanie wygląda przepięknie. Sami zobaczcie i oceńcie.


                           

W pięknie zapakowanym pudełeczku znalazłam:
Żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy o pojemności 250ml

Mleczko nawilżające - Bardzo sucha skóra o pojemności 250ml

 list z gratulacjami zostania Ambasadorką

przewodnik Ambasadorki po świecie Le PetitMarseillais

20 próbek mleczka do rozdania znajomym

20 próbek żelu pod prysznic do rozdania znajomym
Po przetestowaniu ich, napiszę recenzję.

A czy Wam udało się zostać Ambasadorką Le Petit Marseillais ?
Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.