poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Always Ultra Super


Dzisiaj przyszła kolej na recenzję podpasek always ultra super
Dzięki uprzejmości strony everydayme mogłam przetestować te podpaski.  Zapraszam do odwiedzenia tę stronę everydayme. Nowe Always Ultra dostępne są w 3 wariantach: Always Ultra Normal, Always Ultra Super, Always Ultra Night.



W paczuszce którą otrzymałam znajdowało się: opakowanie podpasek always ultra super - 8 sztuk oraz ulotka reklamująca te podpaski.




Po otwarciu paczuszki od everydayme zaskoczyło mnie to, iż nie otrzymałam sztuki czy dwóch a całe pełnowartościowe opakowanie zawierające 8 sztuk nowych podpasek. Podpaski są łatwe w użyciu,  bardzo cienkie i niewidoczne pod ubraniem. 

Każda z podpasek Always Ultra  jest pakowana w folię zabezpieczającą na której znajduje się wzorek. 

Folia zabezpieczająca posiada również biały klejący pasek dzięki któremu w opakowanie po nowej podpasce można zawinąć starą użytą podpaskę-zwinąć w rulonik, zakleić i wrzucić do kosza. Podpaska bardzo dobrze chłonie wilgoć zapewniając do 100% ochrony przed przeciekaniem. Delikatna otoczka zapewnia komfort, nie podrażnia i nie odparza. Always delikatnie i świeżo pachną, a także neutralizują nieprzyjemne zapachy. Gorąco polecam.

Próbowałyście już nowej wersji podpasek?

1 komentarz:

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.