niedziela, 14 września 2014

Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseiliais Kwiat Pomarańczy

Jak już wiecie, zostałam wybrana jako Ambasadorka Le Petit Marseillais w ramach kampanii Rekomenduj.to . Dzięki temu do mnie trafiły dwa kosmetyki. Jeden to z żel pod prysznic a drugi kosmetyk to mleczko nawilżające. Dziś zapraszam na recenzję żelu pod prysznic. 



Kilka słów o produkcie od producenta:

Składniki:

Cena:
około 9zł
Pojemność:
250ml,

Moja opinia:
Żel znajduje się w zwykłej, białej nieprzezroczystej prostokątnej butelce wykonanej z plastiku. Na środku u góry wieczka znajduje się otwór zamykany na zatrzask.

Zatrzask nie psuje się, nie zacina, łatwo się otwiera. Opakowanie jest poręczne, nie wyślizguje się z mokrych dłoni. Po otwarciu pojemnika, uwalnia się bardzo subtelny, ładny zapach. Nie wiem jak pachnie kwiat pomarańczy, ale zapach żelu nie kojarzy mi się z pomarańczą. Zapach czuć podczas kąpieli, a po kilku chwilach po umyciu niestety znika. Konsystencja żelu jest biała, trochę rzadka, ale nie ma to większego dla mnie problemu. Rozprowadza się po ciele bardzo dobrze. 

W kontakcie z wodą tworzy bardzo dużo piany.  Dobrze oczyszcza skórę, nie podrażnia jej ani nie uczula. Jest delikatny dla skóry, pozostawia ją gładką i przyjemną w dotyku.

Jeśli chciałybyście dowiedzieć się więcej o Le Petit Marseillais zajrzyjcie na Facebook

Ciekawa jestem jak inne wersje?
Seria żeli pod prysznic dostępna jest w 6 wariantach zapachowych: Kwiat Pomarańczy, Mandarynka i Limonka, Mleczko Waniliowe, Biała Brzoskwinia i Nektarynka, Słodkie MleczkoMigdałowe oraz Miód Lawendowy.

2 komentarze:

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.