wtorek, 23 września 2014

Plasterek Compeed

Witam
Dzięki portalowi Sample City tydzień temu listonosz przyniósł mi kopertę, w której znalazłam, aż jeden plasterek na odciski Compeed. 



Pierwszy raz brałam udział w testowaniu na tej stronie. Kiedy wypełniałam ankietę zgłoszeniową był to okres kiedy moje stopy były całe w odciskach. Dlatego ucieszyłam się, że będę mogła wypróbować te plasterki, jednak teraz kiedy dostałam tylko 1 plasterek to zastanawiam jak mam go przetestować i ocenić. Po pierwsze to w chwili obecnej  nie mam żadnego odciska i się go nie spodziewam w najbliższym czasie, a po drugie 1 plasterek to stanowczo za mało (aby narobić sobie pęcherzy teraz), aby ocenić produkt na podstawie jednego plastra. Na dzisiaj to tyle, ale obiecuje, że jak będę mieć jakiś odcisk, to coś jeszcze o nich napisze.

Od Producenta:




Więcej informacji na stronie compeed.pl

A Wy co sądzicie o takich plastrach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.