wtorek, 13 października 2015

Mleczna kanapka Monte Snack

Dziś po długiej przerwie przyszła pora na recenzje mleczne kanapki Monte Snack. Produkt ten otrzymałam od społeczności Trnd.


Kurier dostarczył mi przesyłkę, która mnie bardzo zaciekawiła, gdyż była naprawdę duża.

Po otwarciu w środku znajdowało się styropianowe opakowanie, na nim informacja o suchym lodzie, a w środku mleczna kanapka Monte Snack.

Ostrożnie wyjęłam zawartość opakowania styropianowego, robiąc przy tym zdjęcia. 


Po wyjęciu mlecznej kanapki Monte Snack włożyłam do lodówki, gdyż środek batonika był jeszcze zamrożony.
Monte Snack to delikatny czekoladowy biszkopt wypełniony mlecznym kremem z paskiem czekolady po środku. 

Ciastko jest bardzo kakaowe, wilgotne, czymś nasączone, ale nie wiem czym i wyśmienicie smakuje. Ta mleczna kanapka jest przepyszna. Bardzo dobry, biszkopt. Smaczny krem mleczny. 
Ten deser na pewno będzie smakował i małym dzieciom jak również dorosłym. Minusem Mlecznej kanapki Monte Snack jest to, że trzeba przechowywać go w lodówce oraz cena około 2 zł. to stanowczo za drogo jak na rozmiar Mlecznej kanapki Monte Snack. 
Jednak warto spróbować. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.