niedziela, 17 czerwca 2012


Dwa tygodnie temu była deszczowa pogoda, wiec kupiłam sobie Dove Summer Glow + soft shimmer. 
 


Wystepuje w dwóch wersjach: do jasnej karnacji(fair to normal skin) i do ciemnej (normal to dark skin). Ja posiadam wersję do ciemnej karnacji.
Moim zdaniem produkt ma konsystencję typowego balsamu, bardzo łatwo można go rozsmarować, wchłania się szybko.

Efekty zauważalne sa już po pierwszej aplikacji
(stosuję na noc). Skóra jest lekko przyciemniona co daje bardzo naturalny efekt. Druga aplikacja(następnego wieczoru) przyciemnia skórę już dość znacznie.
Dzięki temu, że działa stopniowo, balsam nie tworzy zacieków ani plam. Oczywiście samoopalacz może na każdym zachować się inaczej, ale mi daje on prześliczny kolor,
Balsam nadaje skórze słoneczny wygląd. Zawiera aktywne składniki nawilżające, dzięki którym skóra jest gładka i miękka. Dzięki zawartym w Dove Summer Glow + soft shimmer rozświetlającym drobinkom, skóra pięknie blyszczy w świetle. Przejdżmy do zapachu, który jest słynną cechą wszystkich samoopalaczy. Zapach nie jest zbyt przyjemny, ale ja nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Jedynym minusem jest problem z wydobyciem. Bardzo ciężko wychodzi z tuby.
Moim zdaniem za te pieniądze to jest to na prawdę świetny samoopalacz, którego największym plusem jest śliczny kolor opalenizny. Polecam gorąco.

Cena ok. 17zł.

1 komentarz:

  1. zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania 2 exluzywne zestawy kosmetyków ;):*

    OdpowiedzUsuń

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.