niedziela, 17 czerwca 2012


Recenzja dezodorantu Garnier Mineral Intensive 72h Spray


W tym tygodniu otrzymałam listem poleconym do testowania dezodorant Garnier Mineral Intensive 72h Spray.

Informacje o produkcie. Opis od producenta:
Dla skóry wrażliwej: skoncentrowana skuteczność dla 72-godzinnej intensywnej ochrony. Dzięki koncentracji składników aktywnych, Garnier Intensive 72h, reguluje szczytowe momenty potu w okresach intensywnej aktywności. Bez alkoholu, bez parabenów.
Testowany pod kontrolą dermatologiczną .

Dezodorant jest świetny. Jeden z lepszych jakie miałam. Jestem z niego zadowolona. Urzekł mnie długotrwałym, świeżym zapachem, Dezodorant jest łagodny dla skóry i nie pozostawia śladów na ubraniu. Chroni przed potem. Wygodne w użyciu opakowanie, cena przystępna ok. 11 zł. Jestem pod wrażeniem. Polecam wszystkim kobietom. Myślę, że jest super :) Trafił w moje oczekiwania w 100%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.