piątek, 29 czerwca 2012

Recenzja - Schauma jedwabiste rozczesywanie



Witajcie


Dawno już nie dodawłam recenzji dlatego może dzisiaj napisze o odżywce Schauma jedwabiste rozczesywanie - Pielęgnujący spray bez spłukiwania. 



WEDŁUG PRODUCENTA: 
Pielęgnujący spray Schauma Jedwabiste Rozczesywanie z proteinami jedwabiu zapewnia natychmiastową pielęgnację i ułatwia rozczesywanie. Zapobiega plątaniu się włosów i nadaje wyjątkowy połysk. Wzmacnia i ułatwia rozczesywanie.
Jedwabiste Rozczesywanie Spray Pielęgnujący – stworzony specjalnie do włosów bez wyrazu i połysku, zawiera proteiny jedwabiu - ułatwia rozczesywanie splątanych włosów, nadając im gładkość.  Wzmacnia ich połysk i przywraca witalność.


MOJA OPINIA:
Zacznę od tego że ta schauma ma piękny zapach i ładne opakowanie. Mam włosy do ramion i mam problem z rozczesywaniem. Używałam różnych odżywek ale schauma przypadła mi do gustu najbardziej ze wszystkich.  Na moje włosy spray działa rewelacyjnie. Rozczesywanie jest łatwiejsze, włosy nabierają fajnego blasku.  Po zastosowaniu sprey schauma moje włosy naprawdę dobrze się rozczesują, pięknie pachną i są miłe w dotyku. Dodatkowym atutem jest wygodna aplikacja.
Cena jest całkiem przystępna i waha się około 10 zł  / 200ml
Polecam ten preparat wszystkim którzy mają problemy z rozczesywaniem włosów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.