piątek, 1 marca 2013


Witam was moi kochani czytelnicy. Dziś pochwalę się co otrzymałam od Pani Aleksandry z firmy Madame Lambre. 



Najpierw jednak coś o firmie bo na pewno wiele z Was o niej nie słyszało. Marka kosmetyków Madame LAMBRE jest absolutną nowością na rynku polskim, stworzoną z miłości do piękna dla każdej kobiety poszukującej unikalnego i intrygującego sposobu wyrażania siebie. Kosmetyki Madame LAMBRE produkowane są w oparciu o profesjonalne receptury, nowoczesne technologie, na bazie najlepszych surowców i wyselekcjonowanych składników aktywnych. Oryginalność i wyjątkowość Madame LAMBRE to wysoka jakość, ale także czar ręcznie robionych opakowań oraz filozofia marki, nawiązująca do romantycznych historii z malowniczych i kobiecych czasów secesji. Więcej informacji na temat kosmetyków tej firmy znajdziecie na stronie Tutaj

Zapraszam do odwiedzenia tej strony niekoniecznie musisz coś kupić wystarczy, że poczytasz o produktach tej firmy.

Pani Aleksandra wysłała mi kopertę w której znajdowało się:
lakier do paznokci




Kilka próbek kosmetyków



oraz ulotki informacyjne o produktach firmy Madame Lambre

     




A jak w tym tygodniu wyglądają Wasze skrzynki?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.