czwartek, 7 marca 2013

Krem antycellulitowy Gerovital Plant.


Witam!!!
Dzisiaj opowiem Wam o kremie antycellulitowym Gerovital Plant, który otrzymałam  dzięki uprzejmości Pani Moniki i Pana Tomasza z Credo PR.
                                         




Najpierw zapraszam do zapoznania się z firmą produkującą ten krem.
Gerovital jest jedną z najbardziej znanych rumuńskich  marek, wraz z nazwiskiem Ana Aslan, od której rozpoczęła się historia Gerovitalu i założycielki pierwszego instytutu geriatrii na świecie. Wiecej informacji znajdziecie na stronie Tutaj
Gerovital posiada asortyment:
-Gerovital H3
-Gerovital H3 Evolution
-Gerovital Plant

Ja otrzymałam serie Gerovital Plant

Wyłącznym importerem tych kosmetyków jest:
TENEX Sp. z o o.
Żwirowa 65
05-090 Puchały-Raszyn



Kilka informacji ze strony Gerovital:
KREM ANTYCELLULITOWY - Remodelowanie brzucha, talii i pośladków
Organiczny wyciąg z szarotki oraz wyciągi z bluszczu i nasion kasztanowca działają kompleksowo na poziomie komórek tłuszczowych, włókien tkanki łącznej oraz krążenia żylnego: polepszają krążenie, wzmacniają żyły, zmniejszają depozyty tłuszczu, eliminują toksyny, łagodzą stany zapalne oraz ujędrniają strefy dotknięte cellulitem.
Sposób użycia: Nakładać regularnie, rano i wieczorem po kąpieli okrągłymi ruchami, kierując się od dołu do góry. Systematyczne stosowanie pozwala na osiągnięcie widocznych rezultatów złagodzenia efektu „skórki pomarańczowej” oraz poprawy napięcia, elastyczności i poziomu nawilżenia skóry.

Skład:



Moja opinia:
Krem zamknięty jest w tubce mieszczącej 200 ml produktu. Tubka wykonana jest z  miękkiego plastiku, przez co można  z łatwością wydobyć ze środka krem.

Tuba zamykana jest na zatrzask a otwór jest malutki, dzięki czemu można wycisnąć potrzebną ilość kremu. 
                                     
Krem jest bardzo gęsty nie przelewa się przez palce, ale z rozsmarowaniem nie ma problemu, gdyż  łatwo się rozprowadza.

Krem naprawdę dobrze się wchłania. Używałam tego kremu rano i wieczorem na uda, pośladki i brzuch. Skóra pozostaje po nim elastyczna i ujędrniona. Zapach jest  przyjemny, nie bardzo intensywny ale nie umiem go określić. Zapach nie znika zaraz po nałożeniu kremu na ciało ale pozostaje na skórze dłużej  jednak nie jest intensywny. Przy systematycznym wcieraniu tego kremu zauważyłam, że skóra jest wygładzona i ujędrniona, ale co do cellulitu to nie  zauważyłam żadnej różnicy. Jaki miałam taki mam, jednak używając tego kremu nie spodziewałam się, że cellulit zniknie lecz chociaż trochę się zmniejszy, ale tak się nie stało. W chwili obecnej go kupić chyba nie kupie, ale w przyszłości to zobaczymy, gdyż naprawdę fajnie ujędrnia moją skórę.


A Wam kosmetyki Gerovital są Wam znane ?
Zapraszam również wszystkich na Funpage firmy Gerovital 

2 komentarze:

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.