piątek, 15 marca 2013

Peeling Enzymatyczny firmy Dermo Pharma


Zapraszam dziś na recenzję Peelingu Enzymatycznego który otrzymałam od firmy Dermo Pharma




Opis produktu , jaki znajdziemy na opakowaniu :



Składniki:




Moja opinia:
Opakowanie peelingu jest przedzielone na dwie saszetki po 5ml. Jedna porcja wystarczyła mi na jeden zabieg. Po otwarciu saszetki było mi trudno wydobyć cały kosmetyk, jednak po wydobyciu peelingu na dłoń posmarowałam nim twarz i jak zalecił producent wykonywałam koliste ruchy na twarzy przez kilka minut a następnie pozostawiłam resztę peelingu na twarzy do zaschnięcia. Podczas stosowania peelingu  na mojej twarzy wcale nic nie czułam aby coś się działo. Peeling ma konsystencję żelową, nie tłustą, jest dość gęsty.  Nie przelewa się przez palce ani nie spływa z twarzy po nałożeniu. Peeling jest koloru lekko kremowego. Jest delikatny dla skóry mojej twarzy, nie podrażnił jej. Po zmyciu twarz była odświeżona a poza tym nie zauważyłam innych efektów. 


                                         
Zapraszam Was na stronę Dermo Pharma Tu

Oraz na ich fanpage na FB Tu


A jakie są Wasze zdanie na temat tego peelingu ?

3 komentarze:

  1. Dla mnie niestety Dermopharma oblała egzamin :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z enzymatycznych peelingów używałam tylko Ziai Ulga, ale też nic z twarzą specjalnego nie robi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie tego rodzaju peelingi są zbyt delikatne dla skóry i sobie z nią nie radzą

      Usuń

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.