środa, 3 kwietnia 2013

Lakier do paznokci Madame Lambre


Witam Was
Dziś przedstawiam Wam recenzje lakieru do paznokci nr 11, który otrzymałam do przetestowania od  firmy LAMBRE Groupe International.




Firma LAMBRE® Groupe International działa na rynku produktów perfumeryjno-kosmetycznych od 1999 roku, proponując szeroki asortyment produktów perfumeryjnych i kosmetyków pod marką LAMBRE®. Więcej informacji znajdziecie Tutaj i Tutaj

                                      


Kilka słów na temat lakierów do paznokci od producenta:
W kolekcji lakierów Madame Lambre ulubione odcienie znajdą zarówno zwolenniczki delikatnego i naturalnego zdobienia paznokci, jak i wielbicielki barwnych i mieniących się drobinkami perłowymi lakierów. Więcej informacji znajdziecie Tutaj
                                                  


Moja opinia:
Lakier do paznokci nr 11 jest w kolorze czerwonym.

Jest to kolor bardzo kobiecy i wygląda dobrze. 

Znajduje się w szklanej, przezroczystej buteleczce ze złotą nakrętką o pojemności 11 ml. 

Na buteleczce znajduje się logo Madame Lambre czyli głowa. 

Konsystencja jest trochę rzadka, ale nie ma to żadnego wpływu na aplikacje lakieru. Lakier posiada wąski, wygodny w użyciu pędzelek. 

Idealnie rozprowadza się na płytce paznokcia i pozostawia wyjątkowo gładką, lśniącą powierzchnie na kilka dni. Podczas malowania nie tworzą się pęcherzyki. Bardzo dobrze się nim maluje paznokcie, nie zostawia smug, nie rozlewa się, płytka jest pokryta równomiernie. Już po pierwszym nałożeniu płytka paznokcia jest świetnie pokryta. W moim przypadku jedna warstwa idealnie, jednolicie pokrywa płytkę paznokcia. 

Lakier dość szybko wysycha. Na moich paznokciach lakier trzymał się w całości ok 3 dni  bez ścierania, bez odprysków. Jak dla mnie w sam raz, gdyż wszelkie prace domowe wykonuje bez rękawiczek. Zapach typowy dla lakierów do paznokci (śmierdzi). Dobrze się zmywa z paznokci  za pomocą zmywacza. Nie barwi płytki ani nie pozostaje na niej żadnych śladów. Lakier bardzo mi się podoba. Ma ładny wyrazisty kolor. Jak na razie w mojej kolekcji lakierów posiadam  tylko jeden tej firmy, ale planuje kolejny zakup. Jedynym minusem tego lakieru jest jego dostępność. Mogę go polecić z czystym sumieniem.
Zapraszamy na stronę marki Tutaj oraz na profile na Facebooku : Tutaj i Tutaj. Zapraszam również do zapoznania się z najnowszym katalogiem Tutaj


Dziękuję firmie Madame Lambre za udostępnienie kosmetyków do testowania, jednak  fakt, że otrzymałam je w ramach współpracy, nie wpłynął na moją opinię.

A Wy jakie znacie kosmetyki tej marki?

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.





5 komentarzy:

  1. opakowanie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nie miałaś nic z Sulphur, a ja nie miałam z L'ambre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie ten kolorek :)
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor:) nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy ale w końcu chyba będzie trzeba spróbować :) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.