sobota, 13 kwietnia 2013

Przegląd poczty


Witajcie
dziś pokażę Wam wam co przyniósł mi listonosz w ostatnim tygodniu.



W pierwszej przesyłce otrzymałam  próbki colagen+ od firmy Medacol


 oraz ulotkę informacyjną




Kolejna przesyłka którą chciałam się pochwalić to współpraca z firmą Pollena-Ostrzeszów
                                           


                                       
W ramach współpracy do przetestowania otrzymałam żel pod prysznic Biały Jeleń Hipoalergiczny naturalny 


W paczce znalazłam również 5 próbek:
2 próbki szamponów do włosów, 1 próbka żelu do mycia twarzy, jedna emulsja do higieny intymnej oraz jedna próbka żelu&szamponu dla mężczyzn

Więcej informacji znajdziecie na stronie firmowej Biały Jeleń Tu

Kolejna  przesyłka to płyn do płukania jamy ustnej DentoFresh junior o smaku gumy balonowej.



Dziękuje bardzo za otrzymane produkty, za jakiś czas opowiem Wam o nich.

A Wam co listonosz przyniósł  w tym tygodniu?
Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Też dostałam próbki od firmy Medacol i jestem ciekawa działania :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzięki uprzejmości firmy Medacol, otrzymam pełnowartościowy kosmetyk ;) Super, już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rachunki, to mi listonosz przyniósł haha ;) Oby się wszystko sprawdziło:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek także otrzymał ten płyn do płukania ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paczuszki, szczególnie collagen :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi przyniosl plyn do plukania ust Dento Fresh ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współprac i życzę kolejnych :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu :) Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.