wtorek, 7 maja 2013

Liebster Blog


Witajcie

Bardzo się cieszę, gdyż zostałam nominowana do Liebster blog przez My Kobiety i Nasze Piękno 
której za to ślicznie dziękuję, bo się tego nie spodziewałam.





Na czym to polega?
"Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej  następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania.
UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!!


Oto pytania, które dostałam:
1. Co cenisz w sobie najbardziej ?
uczciwość i prawdę
2. Czego nie lubisz u innych ?
Kłamstwa
3. Jakie danie zaproponowała byś na kolacje we dwoje ?
ulubione danie mojego partnera i do tego wino
4. Co daje Ci prawdziwe szczęście ?
Mój ukochany synek
5. Pielęgnacja ciała czy włosów ?
ciała
6. Faworyt wśród kosmetyków ?
krem do twarzy
7. W jakich trzech słowach opisałabyś siebie ?
skromna, wrażliwa, uparta
8. Sytuacja, która wywołała u Ciebie największy stres ?
Rozwód
9. Co myślisz o teraźniejszej modzie ?
nigdy się tak na prawdę nad tym nie zastanawiałam, a dla mnie moda to przede wszystkim to w czym ja się czuje dobrze
10. Czy wierzysz w szczere intencje obcych ludzi ?
nie wierzę bo jeszcze takich nie spotkałam 
11. Stan cywilny ?
Rozwiedziona


Moje pytania do was:
1. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia ?
2. Czy masz swoje motto życiowe jeśli tak to jak ono brzmi ...
3.  Co Cię najbardziej denerwuję ?
4. Co być chciała w sobie zmienić ?
5. Jaki film mogłabyś oglądać wiele razy ? 
6. Co najbardziej podziwiasz u ludzi ?
7. Twój ideał mężczyzny ?
8. Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najlepsze ?
9. Kariera czy rodzina ?
10. Najlepsza firma kosmetyczna?
11. Ulubiona potrawa?

Nominuję :
http://avida-dolars.blogspot.com/

Zapraszam do wspólnej zabawy.

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękujemy za nominację, odpowiemy niebawem :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozstania zawsze bolą. nie łam się, teraz może być tylko lepiej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. http://chochlikomania.blogspot.com to blog prowadzony, nie tylko przeze mnie. Ja osobiście nie biorę udziału w tych tag'ach.

    OdpowiedzUsuń
  4. również dziękuję za nominację, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.