środa, 12 września 2012

BeBeauty maseczka nawilżająca, głęboko regenerująca


Dziś przyszła kolej na kolejny kosmetyk jaki jest dostępny w sieci Biedronka.
Napiszę kilka słów na temat maseczki do twarzy, którą zakupiłam dość dawno temu. Będzie to BeBeauty maseczka nawilżająca, głęboko regenerująca dla każdego typu cery na twarz, szyję i dekolt.



Słowo producenta:
Intensywnie nawilżająca maseczka polecana po 20 roku życia, do pielęgnacji wszystkich typów cery, a w szczególności odwodnionej i przesuszonej. Zawiera wyciąg z liści aloesu zapewniający głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry, a także kompleks witamin A-E-F-B6 o właściwościach uelastyczniających, wygładzających i odżywczych. Dodatkowo aktywne cząsteczki zbożowe łagodzą podrażnienia oraz skutecznie regenerują cerę przywracając jej miękkość i zdrowy koloryt.


Moja opinia:
Konsystencja maseczki jest podobna do gęstego kremu. Wygodnie się ją nakłada i nie spływa z twarzy. Bardzo ładnie pachnie, szybko się wchłania, jest dość wydajna. Posmarowana skóra jest delikatna i przyjemna w dotyku, a czy rzeczywiście nawilża tego nie mogłam stwierdzić. Maseczka mnie nie uczuliła.
Określam ten produkt jako odpowiedni do swojej ceny około 5 zł. za 50ml.

A Wy miałyście jakieś doświadczenia z tym produktem? Jak sprawdził się u Was?
Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.