piątek, 28 września 2012

Dziś otrzymałam kolejny raz do testowania nowy produkt od Novaclear z datą ważności do maja 2015r.

Pierwszą partie kosmetyków wysłali z krótką datą ważności do listopada tego roku, ale szybko zrozumieli swój błąd i postanowili to naprawić. Każdemu wysłali jeszcze raz kosmetyk z dłuższym terminem ważności. Taką firmę to należy szanować, jestem pod wrażeniem profesjonalizmu. Pierwszym razem otrzymałam  Preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych . Natomiast tym razem nie miałam większego szczęścia i otrzymałam ten sam preparat. Mam duże problemy skórne więc miałam nadzieje, że może uda się dostać jakiś inny kosmetyk z tej serii. Preparat ten już testowałam, więc mogę wyrazić w najbliższym czasie swoje zdanie. Proszę czekać na recenzje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.