czwartek, 27 września 2012

HornEx! Hornhautentferner 250 ml – Preparat do usuwania zrogowaciałego naskórka


Dzisiaj przygotowałam recenzję przesyłki z próbkami preparatów firmy HornEx, które można było zamówić na portalu Urodaizdrowie.

Przesyłka zawiera: 
-płyn do Pedicure
-krem z mocznikiem na zakończenie zabiegu
-trzy ulotki z opisem kosmetyków




Opis ze strony internetowej:

Pełny opis HornEx! Hornhautentferner 250 ml – Preparat do usuwania zrogowaciałego naskórka

HornEx! Hornhautentferner - Kompletny zestaw do szybkiego usuwania zrogowaciałego naskórka
Usuwa intensywnie i natychmiast zrogowaciały naskórek, modzele i naskórki paznokci..
- Usunięcie zrogowaciałego naskórka w 10-20 minut 
- Usunięcie skórek przy paznokciach w 3-4 minuty 
- Bez cięcia, tarcia, piłowania 
- Nie ma ryzyka uszkodzenia, co czyni go idealnym dla diabetyków 
- Kompletny zestaw do szybkiego startu (patrz zdjęcie) 
- Absolutnie bez bólu, absolutnie higienicznie
Zastosowanie: 
usuwanie zrogowaciałego naskórka: zrogowaciały naskórek przykryć nasączonymi płynem wacikami lub watą, i jeśli to możliwe, owinąć w folię. Pozostawić na ok.20 minut, następnie zeskrobać zmiękczony naskórek tępym narzędziem (np. tępą krawędzią noża lub drewnianą szpatułką). Po umyciu nałożyć środek pielęgnujący.
Idealnym środekiem pielęgnującym jest nasz HornEx - Balsam złuszczający naskórek z 25% mocznikiem. W ten sposób utrzyma się niezbędna wilgotność a zrogowaciały naskórek nie odnawia się tak szybko.
usuwanie naskórka paznokci: naskórek paznokci rąk lub nóg przykryć watą lub wacikami nasączonymi płynem, pozostawić na ok.2 minuty a następnie używając zestawu do manicure, odsunąć zmiękczony naskórek. Po umyciu nakremować środkiem pielęgnującym.
Informacje dodatkowe:
 
Zawartość
250 ml
Dobre przy
zrogowaciały naskórek i modzele na stopach, dłoniach, kolanach i łokciach
Zakres działania
stopy, paznokcie, dłonie, łokcie, kolana
Szczególne wskazówki
bardzo mocny, bardzo szybki, idealny w połączeniu z Borowinowym balsamem do stóp.
Szczególne składniki
Alkalilauge


Po długim namyśle postanowiłam wypróbować, go jedynie do skórek wokół paznokci, dlatego wszystko wykonałam zgodnie z zaleceniami producenta .

Moja opinia:
Płyn HornEx! jest bezzapachowy, posiada lekką płynną konsystencję. Po wymoczeniu skórki prawie same schodzą, a skóra wokół paznokci jest miękka i gładka. Krem z Mocznikiem na zakończenie zabiegu nie klei się, szybko się wchłania i zostawia skórę wokół paznokci nawilżoną. Krem posiada przyjemny zapach ziół.
Produkt ten jest bardzo wydajny. Jestem bardzo zadowolona z zabiegu,gdyż nie spotkałam się z tak delikatnym, i naprawdę dobrze działającym preparatem. Preparat jest dostępny w opakowaniach o poj. 250 mll i kosztuje 60 zł.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany zakupem polecam:

Rewelacyjny produkt, niezwykle skuteczny. Podchodziłam do niego bardzo sceptycznie. Zaskoczył mnie swoim działaniem gdyż  sprawdził się. Dla mnie jedyną wadą jaką posiada ten produkt to cena, jest drogi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.