niedziela, 30 września 2012

Żel punktowy do osuszania zmian trądzikowych

Jak wam pisałam od Novaclear w ramach współpracy do przetestowania otrzymałam Żel punktowy  do osuszania zmian trądzikowych.








Opis od producenta:


ACNE SPOT TREATMENT
Odpowiednio dobrane w Acne Spot Treatment składniki działają osuszająco, złuszczająco i oczyszczająco. Kwas salicylowy (2%) działa antybakteryjnie i keratolitycznie, złuszcza delikatnie obumarły naskórek odblokowując pory. Obecny w preparacie Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze.


Sposób użycia:

Nanieść niewielką ilość preparatu bezpośrednio na zmiany trądzikowe.


Skład:

Aqua, Glycerin, Ammonium Acryloyldimethyl­taurate/VP Copolymer, Salicylic Acid, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Aloe barbadensis Leaf Extract, Ethylhexyl­glycerin, Hexylene Glycol, Diisopropyl Adipate, Chamomilla recutita Flower Extract, PEG-12 Glyceryl Distearate, PEG-23 Glyceryl Distearate, Retinyl Palmitate, Mannitol, Lactic Acid, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Sphingolipids.


Moja opinia:

Żel ma konsystencję bezbarwnego i bezzapachowego żelu, który dzięki aplikatorowi możemy z łatwością nałożyć w dane miejsce. Dobrze się nim pokrywa pojedyńcze wypryski. Nie podrażnia skóry, szybko się wchłania. Żel wysuszał moje krostki bardzo szybko. Świetny produkt, polecam wszystkim osobą z trądzikiem. Produkt ten przeznaczony jest dla skóry tłustej i mieszanej ze skłonnością do trądziku i pojedynczych wyprysków. Kosztuje około 30 zł. i jest to jedyna wada tego produktu, jest po prostu drogi i nie wszyscy mogą sobie na ten produkt pozwolić. A co wy na ten temat myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.