sobota, 17 listopada 2012

Balsam kokosowy do dłoni - BingoSpa

Przedstawię Wam dzisiaj recenzję Balsamu kokosowego do dłoni - BingoSpa, który mnie bardzo pozytywnie zaskoczył.




Najpierw jednak coś o firmie BingoSpa:
BingoSpa to producent i importer surowców, marka kosmetyczna obecna w kilkunastu krajach, która istnieje od 1988 roku i oferuje około 500 kosmetyków. Wiecej informacji znajdziecie na stronie internetowej  http://www.bingo.net.pl/

Jak wiecie w tej edycji współpracy z BingoSpa mogłyśmy wybrać 2 z 3 kosmetyków do recenzji. Dwa z produktów wybrałam sama, a trzeci był dla mnie niespodzianką. I moją opinię zaczynam właśnie od tej niespodzianki, jaką okazał się Balsam kokosowy do dłoni.




Obietnice producenta:
Balsam kokosowy BingoSpa do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność.
Balsam BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, wzmacnia osłonę lipidową skóry , ogranicza utratę wody własnej z naskórka. Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.



Moja opinia:
Balsam  zamknięty jest w bardzo wygodnym pojemniku z nakrętką,  z którego łatwo wydobyć kosmetyk przez co można go zużyć do końca, chociaż dla mnie wygodniejsza byłaby tubka.

Konsystencja jest gęsta typowa dla balsamu. Bardzo łatwo rozprowadza się po skórze.

Ma piękny, delikatny zapach kokosowy, który długo utrzymuje się na skórze po wmasowaniu . Balsam dość szybko się wchłania pozostawiając delikatny film na skórze, który szybko znika. Bardzo dobrze nawilża skórę, pozostawia dłonie gładkie, miękkie i miłe w dotyku. Produkt jest wydajny i idealny do codziennego stosowania.
Cena jest przystępna i nie obciąża kieszeni, myślę, że kosmetyk jest wart swojej ceny. Kosztuje 10 zł.  za 100g.

Produkty z BingoSpa można zakupić w sklepie internetowym http://www.bingosklep.com/


Bardzo dziękuje firmie za obdarzenie mnie zaufaniem i przesłane kosmetyków do testów .

Dziewczyny a czy Wam kosmetyki BingoSpa są znane ? Zapraszam Was na Funpage firmy BingoSpa https://www.facebook.com/pages/BingoSpa  i do komentowania.

2 komentarze:

  1. ja zakochałam się w Bingo, uwielbiam ich kosmetyki i wszystkim je polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Cię, te kosmetyki są naprawdę godne polecenia

      Usuń

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.