sobota, 10 listopada 2012

Ostatnio nawiązałam nową współpracę i dziś otrzymałam przesyłkę. Przesyłka została do mnie wysłana bardzo szybko od momentu nawiązania współpracy.



 W przesyłce znajdowały się kosmetyki: firmy GEROVITAL i firmy HERGON. Wyłącznym importerem tych kosmetyków jest:
TENEX Sp. z o o.
Żwirowa 65
05-090 Puchały-Raszyn




Od firmy GEROVITAL dostałam
krem antycellulitowy

Od firmy HERGON otrzymałam:
dziecięce mydełko pod prysznic i do kąpieli '' Kids crazy jungle''


krem do ciała Uiercreme

guma do kreatywnej stylizacji włosów

W przesyłce znajdowały sie również 3 ulotki informujące o produktach firmy GEROVITAL:





Kosmetyki otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Moniki i Pana Tomasza z Credo PR.


Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o tej firmie lub nigdy o niej nie słyszałyście, to zapraszam na ich stronkę gdzie znajdziecie wiele informacji http://tenex.pl/

Bardzo jestem zadowolona z tej współpracy.
Nigdy wcześniej nie miałam okazji używać tych kosmetyków, mam nadzeję, że przypadną mi do gustu?
A z Was ktoś zna te kosmetyki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.