niedziela, 4 listopada 2012

L’Oreal Nutri-Gold


Witajcie kochani
Jak wiecie z poprzednich postów dostałam w ramach testów od firmy Loreal krem Nutri-Gold na dzień, wraz z kilkunastoma próbkami tego kremu, które zaraz rozdałam koleżanką.

                    

                       

                       



Skład:
aqua/water, paraffinum liquidum/mineral oil, glycerin, isocetyl stearate, hydrogenated polyisobutene, cyclohexasiloxane, butyrospermum parkii butter/shea butter, cera alba/beeswax, cetyl alcohol, glyceryl stearate, peg-100 stearate, hydrohexylpiperazine ethane sulfonic acid, zea mays oil/corn oil, linalool, cera carnauba/carnauba wax, cera microcrystallina/microcrystalline wax, parafin, geraniol, royal jelly extract, sorbitan tristearate, calcium pantethiene sulfonate, eugenol, dimethicone, isohexadecane, coumarin, prunus armenica kernel oil/apricot kernel oil, ascorbyl glucoside, limonene, disodium edta, propylene glycol, hydroxyapatite, citronellol, passiflora edulis oil/passiflora edulis seed oil, xanthan gum, polysorbate 80, acrylamide/sodium acryloyldimethyltaurate copolymer, acrylates copolymer, oryza sativa bran oil/rice bran oil, methylparaben, caprylyl glycol, ethylparaben, benzyl alcohol, CI 15985/yellow 6, CI 47005/acid yellow, parfum/fragrance


Krem ten użyłam tylko raz i oddałam go mojej mamie, gdyż ja mam skórę bardzo tłustą i skłonną do trądziku, a dodatkowe nawilżenie mogłoby jej bardziej zaszkodzić. Krem znajduje się w szklanym, kwadratowym słoiczku o pojemności 50 ml. Wygląda bardzo elegancko.  Krem dobrze się rozprowadza na skórze nie lepi się. Natychmiast nawilża skórę, pozostawiając ją miękką i idealne gładką. Zapach jest delikatny i bardzo przyjemny . Dla mnie ten krem nie jest odpowiedni, ze wzdlędu na typ skóry, ale za to moja mama bardzo sobie go chwali. Krem ten  polecany jest dla kobiet w każdym wieku. Kosztuje około 40 zł za 50 ml.


A jakie Wy polecacie kremy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.