niedziela, 13 stycznia 2013

Dziecięce mydełko pod prysznic i do kąpieli '' Kids crazy jungle''


Dzień dobry :)

Dzisiaj mam dla was trochę zaległą recenzję dziecięcego mydełka pod prysznic i do kąpieli '' Kids crazy jungle''firmy HERGON.




Mydełko to otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Moniki i Pana Tomasza z Credo PR. Wyłącznym importerem tego kosmetyk jest:
TENEX Sp. z o o.
Żwirowa 65
05-090 Puchały-Raszyn
wiele informacji znajdziecie TU

Opis producenta:
KID’s mydełko w płynie dla dzieci CRAZY JUNGLE
Dziecięce mydełko pod prysznic i do kąpieli „ Kid’s „ .
Daje dużo wspaniałej piany i posiada cudowny aromat egzotycznych owoców. Znakomite do mycia twarzy i skóry dziecka. Efektywnie i delikatnie oczyszcza skórę nie wysuszając jej.Jest bezpieczne dla oczy.
Preparat testowany dermatologicznie, posiada neutralne pH.
Jest przeznaczony dla dzieci od 3 roku życia, ale nie zostawi obojętnymi dorosłych.


Opinia:
Mydełko  przeznaczone dla dzieci. Ma konsystencje zwykłego mydła w płynie lub żelu pod prysznic. Jest jasnozielonego koloru. Pachnie raczej delikatnie, bardzo przyjemnie. Dobrze myje skórę dziecka nie podrażniając jej ani nie uczulając. Przy tym fajnie się pieni, więc kąpiel jest prawdziwą przyjemnością  Warte pochwały jest również opakowanie, solidna pompka znacznie ułatwia dozowanie płynu. Wraz z synkiem jestem bardzo zadowolona z tego mydełka, wiec polecam z czystym sercem. Mydełko to ma duże opakowanie, które starczy na dłuższy czas. Po kąpieli skóra mojego synka jest przyjemna w dotyku, gładka i nawilżona. Od kiedy je wypróbowałam stosuje je razem z synkiem.
Pojemność: 950 ml za 15,79 zł.

Więcej produktów tej firmy znajdziecie Tutaj

Mam nadzieję, że podoba Wam się mój blog :) Piszcie, jeżeli macie jakieś pytania, bądź rady.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.