wtorek, 22 stycznia 2013

Glinka firmy MedikoMed


Dobry wieczór 
Dzisiaj w końcu zdecydowałam się na recenzję czarnej glinki firmy MedikoMed, którą dostałam od Pani Anny z sklepu Kosmetycznaglinka.pl






Co możemy wyczytać na stronie: 
Naturalna glinka kosmetyczna CZARNA, w proszku, do samodzielnego przygotowania maseczek, kąpieli i kompresów. Dla skóry tłustej.
Czarna glinka głęboko oczyszcza skórę ze zrogowaciałego naskórka, absorbuje nadmiar sebum, przyspiesza proces regeneracji. Odżywia skórę minerałami i substancjami aktywnymi biologicznie, stymuluje procesy wymiany w komórkach skóry, pobudza krążenie krwi. Przy regularnym stosowaniu podnosi sprężystość i elastyczność skóry, poprawia jej koloryt.
Zastosowanie czarnej glinki jako maseczka kosmetyczna:
niewielką ilość glinki rozprowadzić w ciepłej wodzie w stosunku 1:1, nie używać metalowych naczyń. Dokładnie wymieszać do uzyskania jednolitej masy. Nanieść na skórę twarzy lub ciała. Po 15- 20 minutach zmyć ciepłą wodą bez użycia mydła i nanieść na skórę odżywczy krem.
Czarna glinka głęboko oczyszcza skórę ze zrogowaciałego naskórka i zanieczyszczeń, przyspiesza proces regeneracji. Odżywia skórę minerałami i substancjami aktywnymi biologicznie. Zwęża pory, normalizuje pracę gruczołów łojowych. Likwiduje stany zapalne, podsusza i usuwa wysypkę trądzikową. Zapobiega pojawieniu się zaskórników.
Składniki: Naturalna glinka czarna wysoko oczyszczona. Do stosowania zewnętrznego. 
Przeciwwskazania: indywidualna nietolerancja na składniki produktu.
Termin trwałości: 24 miesiące od daty produkcji podanej na opakowaniu. 
Przechowywać w suchym miejscu.
Masa netto:100g (2 saszetki po 50g).
1 opakowanie wystarcza na przygotowanie kilkunastu maseczek do twarzy.
Dołączona szczegółowa ulotka w j. polskim.
Producent: MedikoMed, Rosja

Warto jeszcze wspomnieć o tym, że rosyjska glinka MedikoMed w proszku zawiera 100% glinki, dzięki czemu w odróżnieniu od gotowych produktów /maseczek/ w tubkach czy słoiczkach mamy pewność, że nie ma tam żadnych dodatkowych składników, substancji konserwujących, zapachowych czy barwników. To ważna informacja dla alergików. W przypadku stosowania maseczki z glinką warto też zauważyć, że przy pierwszych aplikacjach towarzyszyć może miejscowe i chwilowe zaczerwienienie skóry, co jest naturalne (glinka rozpulchnia skórę, wyciąga zanieczyszczania a wysychając ściąga pory, oczyszcza skórę) i oznacza, że maseczka działa. Efekt znika po nałożeniu kremu odżywczego lub nawilżającego. Glinka czarna głęboko oczyszcza skórę i jest najsilniej działającą glinką spośród wszystkich kolorowych glinek kosmetycznych.


Moja opinia:
Glinka czarna jest glinką przeznaczoną dla skóry tłustej i trądzikowej, skłonnej do szybkiego zanieczyszczania się oraz dla cery z rozszerzonymi porami. Glinka MedikoMed, którą otrzymałam od Pani Anny ma postać bardzo miałkiego proszku. 


Należy ją rozrobić z wodą do konsystencji gładkiej masy, którą całkiem przyjemnie się nakłada.


Skórę przed nałożeniem maseczki odpowiednio przygotowałam. Najpierw dokładnie oczyściłam ze wszystkich zanieczyszczeń i makijażu. Użyłam do tego celu peeling do twarzy, aby dokładnie odblokować pory i pozwolić glince wniknąć i odżywić najgłębsze warstwy skóry. Wystarczy naprawdę niewielka ilość glinki, aby pokryć całą twarz. Na skórze, jak każda glinka, po kilku minutach zaczyna wysychać. 


Producent zaleca, aby glinkę trzymać 15-20 minut. Tak też zrobiłam. Należy pamiętać, że do rozrabiania glinki,  nie można używać metalowych przedmiotów.  Po nałożeniu tworzy się na buzi czarna maska, która zasycha tworząc skorupkę. Po wyschnięciu maseczkę trochę  ciężko zmyć z  twarzy, dlatego użyłam dość ciepłej wody ale nie gorącej i bardzo łatwo się zmyła. Po zmyciu skóra jest gładka w dotyku. Maseczka świetnie zwęża pory i likwiduje błyszczenie skóry. Po nałożeniu maseczki nie czułam pieczenia i nie miałam żadnych niepożądanych efektów. Nie powoduje powstawania nowych krostek, co przy mojej problematycznej skórze jest bardzo ważne, a powstałe zaczerwienienia, czerwone pryszcze nie były po niej tak bardzo widoczne. Maseczka jest świetna. Polecam wszystkim dziewczynom, które mają cerę mieszaną lub tłustą. Przy regularnym stosowaniu znikają zaskórniki, pryszcze, buzia jest gładka. Glinka firmy  MedikoMed jest super na pewno będę ją regularnie stosować. Uważam, że ta glinka jest godna polecenia, spełnia swoje zadanie, a do tego jest o wiele tańsza od gotowych glinek, które można kupić w drogeriach. W kartoniku dostajemy dwie saszetki po 50 g . za jedyne 14 zł.



Czarną glinkę kosmetyczną moskiewskiej firmy MedikoMed można kupić w sklepie Tutaj 



Więcej o właściwościach pielęgnacyjnych glinek kosmetycznych można przeczytać na oficjalnym blogu sklepu Tu


A wy używacie jakiś glinek, a jeśli tak to jakich?

2 komentarze:

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.