poniedziałek, 14 stycznia 2013


Wczoraj otrzymałam przesyłkę od Pani Anny z serwisu Kosmetycznaglinka.pl naturalne kosmetyki. Przesyłka została do mnie wysłana bardzo szybko od momentu nawiązania współpracy.



Pani Anna wysłała mi  50g glinki czarnej do testowania (w opakowaniu normalnie znajdują się 2 saszetki po 50g). Bardzo pozytywne wrażenie zrobiło na mnie podejście Pani Anny do wysyłanego towaru. Glinka pakowana jest w papierowe saszetki, które umieszczone są w tekturowym pudełeczku.

To pudełeczko nie pozwala na uszkodzenie saszetki. Pani Anna podeszła do sprawy wysyłki profesjonalnie i dodatkowo to tekturowe pudełeczko owinięta w tekturkę.

Bardzo rzadko można spotkać się z takim podejściem do klienta. Większość firm wysyła kosmetyki w ogóle nie zabezpieczone, gdzie podczas transportu ulegają uszkodzeniu. Oprócz saszetki z glinką w kopercie znajdowały się dwie ulotki


 


 i kieszonkowy kalendarzyk


Bardzo się cieszę z tej współpracy a jeśli ktoś jest zainteresowany  to zapraszam na blog poświęcony glince Tutaj   można tam znaleźć wiele ciekawych informacji na tematy kosmetyczne.
Z całością asortymentu możecie się zapoznać na stronie Tutaj oraz na facebooku  Tutaj

Już dzisiaj zrobiłam sobie maseczkę z tej glinki, ale żeby napisać recenzję musi minąć jeszcze trochę czasu, abym wyrobiła sobie swoje zdanie na temat tego produktu.
A wy jakie macie doświadczenie z tym glinkami?
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.