sobota, 26 stycznia 2013


Witam

Dziś pochwalę się przesyłką greckich kosmetyków, które kilka dni temu kupiłam w sklepie internetowym Tu
Pewnie wiele z Was kojarzy firmę Flax. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o tej firmie lub nigdy o niej nie słyszałyście, zapraszam na stronkę oficjalną, gdzie znajdziecie wiele przydatnych informacji Tu
Chciałabym dodać, że kosmetyki tej firmy są produkowane na bazie naturalnych składników bez używania środków konserwujących. 
Ja kupiłam kosmetyki z linii Mythos, czyli linia powstała w oparciu o drzewa oliwne, ale także o szereg dodatkowych ziołowych składników greckiej i śródziemnomorskiej przyrody. Oprócz serii Mythos kosmetyki z drzewa oliwnego, można również kupić: Drops aroma pielęgnacja i LifoPlus produkty z gąbki roślinnej.




A teraz zobaczcie co ja sobie kupiłam:

BIO FLUID NAWILŻAJĄCY DO TWARZY SKÓRA MIESZANA / TŁUSTA 50ML

    

MIGDAŁOWA KOSTKA DO TWARZY 100G

 
      
SZAMPON DO WŁOSÓW TŁUSTYCH 300ML


Mythos w swojej ofercie ma dużo więcej ciekawych produktów. 

I dodatkowo otrzymałam również zestaw próbek:



Cały asortyment znajdziecie na stronach internetowych firmy Flax Tutaj





Lubicie naturalne kosmetyki? Bo ja bardzo.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam wspaniałego weekendu. 


5 komentarzy:

  1. Mmm, same smakołyki :)
    Ale kuszące te kosmetyki ;)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. do niczego te kosmetyki wy chyba zachwalacie takie buble bo są za darmo a co za darmo tolepiej nie pisac gratuluje braku gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw się naucz czytać, bo ja w tym poście tylko informuje, że KUPIŁAM takie kosmetyki. Recenzje na temat tych kosmetyków napiszę w późniejszym terminie. A tak po za tym takiś to mądry a piszesz komentarze anonimowo?

      Usuń

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.