czwartek, 10 stycznia 2013

Dziś pochwalę się Wam moimi dwiema wygranymi, które do mnie przyszły w minionych tygodniach a nie chwaliłam się nimi z powodu braku czasu. Aby otrzymać te nagrody trzeba było wziąć udział w konkursie na facebook.

Pierwsza nagroda zawierała krem pod oczy firmy GlySkinCare oraz ulotkę zawierającą informacje na temat odnowy skóry.


Natomiast druga paczuszka składała się z przezroczystej kosmetyczki w której znajdowała się: maska kompres 4D, peeling enzymatyczny, ulotka zawierająca katalog produktów oraz list z podziękowaniem. Przesyłkę tę otrzymałam od firmy dermopHarma+. 


Bardzo mi będzie miło, jeśli odwiedzisz mój blog. Zapraszam do obserwowania, odwdzięczę się tym samym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.