piątek, 18 stycznia 2013

Krem do ciała Uiercreme HERGON

Dzięki Pani Monice z firmy TENEX miałam okazje przetestować Krem do ciała  Uiercreme firmy Hergon i na własnej skórze przekonać jak ten kosmetyk działa.







COŚ O MARCE HERGON:
Hegron Cosmetics B.V. – producent produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów oraz do mycia i pielęgnacji ciała głównie dla innych marek. Od 50 lat firma rozwija własną markę, pod którą sprzedawane są różne linie kosmetyczne, dostępne także w Polsce za pośrednictwem spółki TENEX. Są to przede wszystkim produkty do stylizacji włosów oraz do pielęgnacji włosów i ciała.
Obecnie w ofercie marki Hegron dostępne są kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji włosów, produkty pielęgnacyjne do ciała i kosmetyki dla dzieci. Odrębną linię kosmetyczną stanowią profesjonalne kosmetyki do włosów, polecane w szczególności dla stylistów i salonów fryzjerskich. 

Połączenie wieloletniego doświadczenia z innowacyjnymi rozwiązaniami, opartymi na najnowszych technologiach, a także nieustanne śledzenie światowych trendów i badanie potrzeb klientów bezpośrednio przekładają się na asortyment i jakość oferowanych produktów. Tylko wysokie wymagania, dotyczące surowców i opakowań oraz kontrola na każdym etapie procesu produkcji pozwalają wytwarzać hypoalergiczne oraz bezpieczne wyroby. 

Wszystkie kosmetyki produkowane są wyłącznie w fabryce Hegron Cosmetics B.V. w Holandii, która posiada certyfikat ISO 9001:2000.
Kosmetyki niezmiennie charakteryzują się najwyższą jakością, lecz są dostępne dla każdego klienta.


Coś o kremie Uiercreme od Hegron od producenta: 


Skład:


Moja opinia:
Opakowanie wykonane jest z plastiku, z odkręcanym wieczkiem. Krem ma zwartą konsystencję, nie przecieka przez palce i dobrze się wchłania.

Jest bardzo wydajny. Posiada duże opakowanie i przystępną cenę. Zapach raczej mnie nie zachwycił. Na temat jego działania ciężko cokolwiek mi powiedzieć, gdyż krem jest idealny do pielęgnacji szorstkiej i podrażnonej skóry a ja takiej nie posiadam. Użyłam go kilka razy na skórę pięt. Muszę przyznać, że skóra na piętach stała się bardziej gładka i miękka, ale tak się dzieje z każdym kremem jaki nałożę. Polecam go osobom o wysuszonej, szorstkiej skórze. Opakowanie zawiera 350 ml. kremu i kosztuje 14,49 zł. To bardzo atrakcyjna cena.

Wszystkich, którzy mają ochotę na wypróbowanie tego kremu, lub innych kosmetyków z bogatej oferty tego sklepu zapraszam na zakupy Tutaj

Dziewczyny, czy kosmetyki firmy Hergon są Wam znane ?
Wyraź swoje zdanie poprzez komentarz. Będę bardzo wdzięczna.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już zajrzałeś na mój blog to zostaw komentarz.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny i bardzo mnie cieszy.
Bardzo chętnie odwiedzę również Twój blog.